Forum

perdarom paprastus variklius i turbininius

Created by aiwa 2010-02-02
(16)
2010-02-02 20:44
bmw320turbo
2010-02-03 09:33
kam turbo jei jau normalu bmw varikli nusiperki uz 300lt?
2010-02-03 11:40
O turbinos itariu, nuo dyzeliniu motoru.. arba klystu..
2010-02-03 12:45
man ir persasi tokia mintis kad dyzeliniu, siaip jos lb panasios.
(7286 / +3)
2010-02-03 12:49
2010-02-03 12:45 wrote:man ir persasi tokia mintis kad dyzeliniu, siaip jos lb panasios.
O as maniau, kad turbina parenkama pagal variklio charakteristika:)Panasumas?Hmmmm...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
(16)
2010-02-03 20:59
tai pirkit kas norit tuos wariklius, bet kitas variklis uz 300lt arkliuku tikrai nedades....
2010-02-03 22:29
Dėl netinkamo turinio žinutė pašalinta
2010-02-03 22:36
moderna turejo, o gal tebeturi komplektus plytom, tai is 2.5 spaudzia 280ag ir 350 nm 0-100 per 6.0s
2010-02-03 22:52
Dėl netinkamo turinio žinutė pašalinta
2010-02-03 22:55
tai ir nereik, pagal juos gali orentuotis kiek imanoma isspausti darantys paciam
2010-02-03 23:00
Dėl netinkamo turinio žinutė pašalinta
2010-02-04 09:29
Cia lietuvoj kaip kas moka taip ir darosi.:)
(16)
2010-02-04 20:38
jei tik turbo dedant daug neispausi kW nes subyres warikliukas. nieko nekeician iki 100kw padaryt galima. miestas kaunas. kaina priklausys nuo to ka nori padaryt is to wariklio. o apie moderna kas kalbejo tai tiesa, moderna, vimota tai tik wardas kuris kainuoja belenkiek, o padaro ta pati ka ir bet kas uzsiimantis ir nusimanantis gali padaryt..

jei rimtai kazka galvoji daryt parasyk ir suderinsim 864836795
2010-02-05 17:15
mano manimu tj butu smagiau montuot turbo i toki motoriuka::)
2010-02-05 17:49
Tai dar su tarpiniu ausintuvu.. Aparatas blin.. :)
2010-02-07 01:00
Sweiki.Gal kas parduodat bova ant turbos?:)
2010-02-07 14:19
Sweiki.gal kas parduodat bova ant turbos? vilniuje:)
2010-03-22 10:51
idomi tema, turiu 2.3 bmw 110kw motoriuka ir noreciau uzturbyti, turiu turbo 2.4td mazu su kolektoriu mesti ir viskas? ir dar turiu pezo 2.0-turbo 118kw berots

e30 detales,daug ardomu auto
(16)
2010-03-24 21:11
jei kazka domins turbo idejimas ar bet koks auto remontas bei perdarymas rasykit geriau sms nr 864836795
2010-04-21 11:56
O kas varikliui programa parasys , patys rasot ?
2010-04-21 11:58
matau nuotraukoj turba uzkabint kaip ora ji is kur gaudys is posparnio ? nes jau paemimas labai arti stakano ir tuo labiau koliko , matau tepalo padavimas irgi laisvas , nuo ko padavima imsit ? Del ko butent m50 motoras , juk situ motorai labai glezni (kalbant apie turbo) pradeks/skils stumoklis ir baiksis.
2010-04-21 11:59
dar matau kad turba nuo kazkokio dyzelio nes jau labai maza , tai ji ten daugiau karscio isskirs negu galios , beto labai mazas bus oro sroutas sitos turbinos.
2010-05-03 22:56
tai jus tik turba idedat? ta prasme perdarot /suvirinat kolektorius? ar viska padarot kaip turibut? sujungiat vakumus pastatot boost kontrolerius?
2010-05-04 19:07
sujungti vakuumus ir pastatyti boost kontroleri yra smulkmena..
2010-05-06 17:26
ane? tai gal tau sureguliuot turbina ant atmosferinio kad optimaliai weiktu irgi smulkmena?:D
2010-05-06 21:05
tu apie suderinima nieko nesakei, tik paklausei apie papraschiausia turbo uzdejimo dali..



ar sunku sureguliuoti priklauso nuo to ant ko dedi ir kiek zadi pusti
2010-06-28 17:10
kokios kainos ? :)

2011-02-05 23:20
Kad nekurt nauju temu noriu paklaust kaip veikia komppresorius? Teko girdet kad kompresorius zymiai geriau nei turbo. Tai kaip ten yra?
2011-02-05 23:55
2011-02-05 23:20 wrote:Kad nekurt nauju temu noriu paklaust kaip veikia komppresorius? Teko girdet kad kompresorius zymiai geriau nei turbo. Tai kaip ten yra?
veikia panasiai kaip turbokompresorius tik ji suka ne ismetamosios dujos, bet variklis dirzu (kaip, kad generatoriu). o daro jie abu ta pati - pompuoja daugiau oro i varikli. yra kelios rusys kompresoriu - sraigtiniai, centrifuginiai. geriau uz turbokompresorius yra tai, kad nera turbo lago, blogiau - variklis praranda kazkiek galios sukdamas kompresoriu.. turbokompresorius yra "lankstesnis", lengviau kontroliuoti boosta, galima daug lengviau padidinti boosta.. siaip variklis praranda galios ir su turbina (del sunkesnio ismetamuju duju pasalinimo is cilindro), bet daug maziau.. ir turbina isnaudoja ismetamuju duju energija.. kas yra labai sveikintina ir irgi prideda turbinos efetyvumui.. turbinos spaudziamas oras kaista labiau nei kompresoriaus, nes pati turbina yra karsta del to, kad ja ikaitina ismetamosios dujos. del to reikalingas intercooleris, dauguma kompresorius veikia be intercooleriu, nors jei oro slegis aukstas tai buna ir intercooleris, bet cia daugiau su centrifuginiais kompresoriais, nes sraigtiniai kompresoriai dazniausiai buna pries pat isiurbimo kompektoriaus. yra nemazai niuansu ir sakyti, kad kompresorius yra geriau uz turbokompresoriu yra gan sunku. man asmeniskai turbokompresorius yra geresnis, nes as matau daugiau pliusu jame nei kompresoriui.
2011-02-06 11:56
aciu uz konsultacija:) Beje zinau kad kompresorius ir kainuoja zymiai daugiau uz turba. Tiesiog swedijoj kalbejau su zmogum gerai suprantanciu apie siuos dalykus tai patare toki varianta. Pas mane mazda 323gtx 1, 8turbo 122kw.
2011-02-06 13:01
2011-02-06 11:56 wrote:aciu uz konsultacija:) Beje zinau kad kompresorius ir kainuoja zymiai daugiau uz turba. Tiesiog swedijoj kalbejau su zmogum gerai suprantanciu apie siuos dalykus tai patare toki varianta. Pas mane mazda 323gtx 1, 8turbo 122kw.
neapsimoka kompresorius, ypac kai pas tave jau turba stovi. daug paprasciau isideti didesne turba ir didesni intercooleri, storesni ismetimo ir isiurbimo vamzdynus nei sukti galva kaip prikabinti kompresoriu ir per kuri gala jam dirzeli nuo alkuninio pajungti. kuro sistema bet kuriuo atveju reikes tobulint ir su tuo ir su tuo.

nezinau kuria vieta jis nusimano, bet labai mazai kuriom masinom yra komprosoriu "kitai", o paciam darytis nerekomenduociau. nors viskas ymanoma, bet galutinis variantas niekuo nebus pranasesnis uz turbini.. greiciausiai net atvirksciai.. nemanau, kad tom mazdom daro sraigtinius kompresorius, taip, kad lieka tik centrifuginiai.. o ju didziausias minusas tas, kad jie turi boosto kreive labai priklausoma nuo apsuku.. t.y. zemas boostas prie zemu ir didelis prie dideliu.. o tai yra blogiau nei turbo lagas. su turba boostas buna zemas prie zemu apsuku, bet labai greitai (~2000rpm dazniausiai, priklausomai nuo turbos) pasiekia darbini ir lieka pastovus iki pat max apsuku, o kompresoriaus boostas visiskai priklauso nuo variklio apsuku.

afermarket kompresorius daugiau deda ant amerikietisku muscle car, nes jom skirtu kompresoriu pasirinkimas daug didesnis.

butu idomu aisku suzinoti koki jis tau konkreciai varianta patare.
2011-02-06 21:07
sakau nelb suprantu apie kompresoriu tai ir klausiu. o ka siaip galetum patart del mazdos? Cooleri jau dideli isidejau, vamzdyna irgi perdariau ismeciau visas slangas ir islankste man alkunes is 55mm. ismetimas tiesus 60mm. Jeigu deciau didesne turbina neprades kompas grybaut? ant tokiu mazdu yra beda kad kompas nesiprogramuoja.
2011-02-06 21:40
2011-02-06 21:07 wrote:sakau nelb suprantu apie kompresoriu tai ir klausiu. o ka siaip galetum patart del mazdos? Cooleri jau dideli isidejau, vamzdyna irgi perdariau ismeciau visas slangas ir islankste man alkunes is 55mm. ismetimas tiesus 60mm. Jeigu deciau didesne turbina neprades kompas grybaut? ant tokiu mazdu yra beda kad kompas nesiprogramuoja.
daug zaidimo su gamykliniu kompu. jei esi rimtai nusiteikes tada patarciau detis perprogramuojama kompa. manau Megasquirt pradziai pilnai uztektu, jis gana galingas, lankstus ir daug pigesnis nei kiti. ir gali pradziai palikti savo kompa prijungta prie degimo kampo valdymo (kol nejauti detonacijos), o turbos slegi ir kuro ipurskima valdyti su Megasquirtu. ir jei desi Megasquirta ir pats programuosi (kas nera taip sudetinga kaip skamba, bet patarciau pirma gerai apsiskaityti apie elektronini kuro ipurskima ir visus niuansus, nes gali blogai baigtis) tada reikes tau nusipirkti Wideband liambda zonda su kontroleriu ir matuokle, kad visada zinotum, koks tavo oro/kuro misinys. dabar klausimas del turbos, tai vien pakeitus turba nieko negausi, gali net sumazeti slegis jei tavo gamyklinis ECU turi oro srauto matuokle, nes kompas matys daugiau oro prie zemesnio slegio. jei tavo sistemoj nera oro srauto matuokles tada gali islieseti nezymiai oro/kuro misinys, bet neziauriai.. bet aisku tai nepatartina. turbos keitimas i daug didesne cia jau beveik paskutinis zingsnis. pirma turetum paruosti atitinkama kuro sistema - didesni purkstukai, adekvatus kuro siurblys ir purkstukam pritaikyta kompo programa. tada gali arba kelti gamyklines turbos slegi - jei ji dar turi rezerva, arba deti didesne ir kelti slegi tuo paciu reguliuojant degimo kampa ir ipurskiamo kuro kieki. ir reikia nepamirsti pacio variklio ir sankabos/pavaru dezes tvirtumo, nes gamyklines sankabos dazniausiai neatlaiko papildomos galios. mechanines dezes kantresnes, bet vistiek negali zinoti.
2011-02-06 21:57
O kiek kompas toks kainuoja? Ir manau kad is mano turbos daugiau nelb ir ispausi nes ir taip jau 0, 9 baro pucia kur tokiose mazdose kiek visu klausiau tik iki0, 6 ipucia tik.Gal darytajai kas nes tokia is vokietijos jau atvaziavo pas mane. cia tu kalbejai didint slegi sukiojant koja ta wastegate`o?
2011-02-06 22:13
2011-02-06 21:57 wrote:O kiek kompas toks kainuoja? Ir manau kad is mano turbos daugiau nelb ir ispausi nes ir taip jau 0, 9 baro pucia kur tokiose mazdose kiek visu klausiau tik iki0, 6 ipucia tik.Gal darytajai kas nes tokia is vokietijos jau atvaziavo pas mane. cia tu kalbejai didint slegi sukiojant koja ta wastegate`o?
pats kompas kainuotu apie $350, bet be wideband liambdos nlb ka priprogramuosi, tai butu dar ~$200. dar gali buti islaidu ji pajungiant.. t.y. laidai, kai kurie davikliai ir panasiai, bet ne ka daugiau jau bus. palyginimui Accel programuojamas kompas kainuoja apie $1300. pagooglink Megasquirt, labai daug informacijos ir didele bendruomene naudotoju yra. diyautotune.com parduoda juos ir labai daug daliu jiem ir apskritai varikliu elektronines dalies tiuningui.

wastegate koja tai bazinis boostas nustatomas, galima ir su ja zaisti, bet nepatartina. siaip boostas valdomas kompu, jis siuncia signala i boosto valdymo solenoida, tas solenoidas valdo slegio "signala" kuris slangute eina i wastegate aktuatoriu.. kuo maziau slegio is isiurbimo sistemos patenka i ta aktuatoriu, tuo maziau atsidaro wastegate ir tuo greiciau sukasi turbina del ko slegis buna aukstesnis.. galima ir mechaniskai "apgauti" ta sistema isleidziant dali slegio. del 0.9bar tai nemanau, kad cia jau issikvepe turba.. jei pasakysi turbos modeli tai as pasakyciau kur jos "stogas". plius su didesniu intercooleriu galima daugiau slegio duoti.
2011-02-06 22:32
o yra dizeliniams varikliams kaltininiu viduriu ? :) kaip manai ka butu imanoma isgaudi is bmw 530d e39 , didesne turbo ? intercooler , vamzdynas?
2011-02-06 22:33
2011-02-06 22:32 wrote:o yra dizeliniams varikliams kaltininiu viduriu ? :) kaip manai ka butu imanoma isgaudi is bmw 530d e39 , didesne turbo ? intercooler , vamzdynas?
pamirsau paminet kad dabar priburta 168kw ir 460 nm
2011-02-06 22:55
2011-02-06 22:32 wrote:o yra dizeliniams varikliams kaltininiu viduriu ? :) kaip manai ka butu imanoma isgaudi is bmw 530d e39 , didesne turbo ? intercooler , vamzdynas?
kaltiniu viduriu visom "buna". t.y. juos gamina. nzn kaip dabar bet anksciau kaune budavo 250lt uz viena stumokli, reikia tik jiem arba ismatavimus duoti arba atnesti pavyzdi.

dyzeliam sunkiau truputi su tiuningu. ypac jei jie nera populiarus tam reikalui. ismetimo vamzdynas aisku svarbus, nes mazina ismetamuju duju temperatura, kuri nesunkiai gali uzmusti turba, didesne turba irgi padeda. bet kuro sistema labai komplikuota, nes kai purkstukai "issisemia" tai gauti didesnius yra labai problematiska ir brangu. tas pats su kuro siurbliu. didziausia itaka duoda perprogramavimas, nes dyzeliai is gamyklos isrieda su liesesniu kuro misiniu nei jo reikia pilnam kuro sudegimui. taip yra del to, kad prie pilno sudegimo dyzelis dumina, o didziausia galia is oro/kuro misinio gaunasi tada kai misinys buna siek tiek riebesnis nei reikalingas pilnam sudegimui. pariebinus misini ir paankstinus degima iskarto jauciasi skirtumas. bet viskam yra ribos. ir kuro sistema labai trukdo isspausti daugiau arkliu. as asmeniskai net nezinau is kur gauti didesniu dyzeliniu purkstuku ar galingesni siurbli BMW, nes nesu susidures. pakalbek su rimtu tiuneriu, kuris turi dyno stenda ir kuris gerai nusimano apie dyzeline BMW kuro sistema, nes as nzn koks jos rezervas. jei pakankamai geras tada aisku turba padetu didesne ir reiketu tiuno tada jau ant dyno su oro/kuro misinio ir ismetamuju duju temperaturos davikliais, nes galima papiktinti ipurskimo kampa gana agresyviai atsizvelgiant i ismetamuju duju temperatura. ir slegi dar pakelti kazkiek. didesne turba, laisvas ismetimas/ipurskimas sumazintu temperatura ir leistu paankstinti ipurskimo kampa, kas pridetu galios.
2011-02-07 15:09
2011-02-06 22:32 wrote:o yra dizeliniams varikliams kaltininiu viduriu ? :) kaip manai ka butu imanoma isgaudi is bmw 530d e39 , didesne turbo ? intercooler , vamzdynas?
2011-02-06 22:55 wrote:kaltiniu viduriu visom "buna". t.y. juos gamina. nzn kaip dabar bet anksciau kaune budavo 250lt uz viena stumokli, reikia tik jiem arba ismatavimus duoti arba atnesti pavyzdi.

dyzeliam sunkiau truputi su tiuningu. ypac jei jie nera populiarus tam reikalui. ismetimo vamzdynas aisku svarbus, nes mazina ismetamuju duju temperatura, kuri nesunkiai gali uzmusti turba, didesne turba irgi padeda. bet kuro sistema labai komplikuota, nes kai purkstukai "issisemia" tai gauti didesnius yra labai problematiska ir brangu. tas pats su kuro siurbliu. didziausia itaka duoda perprogramavimas, nes dyzeliai is gamyklos isrieda su liesesniu kuro misiniu nei jo reikia pilnam kuro sudegimui. taip yra del to, kad prie pilno sudegimo dyzelis dumina, o didziausia galia is oro/kuro misinio gaunasi tada kai misinys buna siek tiek riebesnis nei reikalingas pilnam sudegimui. pariebinus misini ir paankstinus degima iskarto jauciasi skirtumas. bet viskam yra ribos. ir kuro sistema labai trukdo isspausti daugiau arkliu. as asmeniskai net nezinau is kur gauti didesniu dyzeliniu purkstuku ar galingesni siurbli BMW, nes nesu susidures. pakalbek su rimtu tiuneriu, kuris turi dyno stenda ir kuris gerai nusimano apie dyzeline BMW kuro sistema, nes as nzn koks jos rezervas. jei pakankamai geras tada aisku turba padetu didesne ir reiketu tiuno tada jau ant dyno su oro/kuro misinio ir ismetamuju duju temperaturos davikliais, nes galima papiktinti ipurskimo kampa gana agresyviai atsizvelgiant i ismetamuju duju temperatura. ir slegi dar pakelti kazkiek. didesne turba, laisvas ismetimas/ipurskimas sumazintu temperatura ir leistu paankstinti ipurskimo kampa, kas pridetu galios.
dėkuj:) manau neverta kist pinigu , reikia isekoti benzinines ir smagesnes kokio Honda preliude 4wd arba Civic kad valit butu , ir boost daug ir po kacergine pasisiukiot norėčiau tai smarves reikia:D
2011-02-08 16:10
2011-02-06 21:57 wrote:O kiek kompas toks kainuoja? Ir manau kad is mano turbos daugiau nelb ir ispausi nes ir taip jau 0, 9 baro pucia kur tokiose mazdose kiek visu klausiau tik iki0, 6 ipucia tik.Gal darytajai kas nes tokia is vokietijos jau atvaziavo pas mane. cia tu kalbejai didint slegi sukiojant koja ta wastegate`o?
2011-02-06 22:13 wrote:pats kompas kainuotu apie $350, bet be wideband liambdos nlb ka priprogramuosi, tai butu dar ~$200. dar gali buti islaidu ji pajungiant.. t.y. laidai, kai kurie davikliai ir panasiai, bet ne ka daugiau jau bus. palyginimui Accel programuojamas kompas kainuoja apie $1300. pagooglink Megasquirt, labai daug informacijos ir didele bendruomene naudotoju yra. diyautotune.com parduoda juos ir labai daug daliu jiem ir apskritai varikliu elektronines dalies tiuningui.

wastegate koja tai bazinis boostas nustatomas, galima ir su ja zaisti, bet nepatartina. siaip boostas valdomas kompu, jis siuncia signala i boosto valdymo solenoida, tas solenoidas valdo slegio "signala" kuris slangute eina i wastegate aktuatoriu.. kuo maziau slegio is isiurbimo sistemos patenka i ta aktuatoriu, tuo maziau atsidaro wastegate ir tuo greiciau sukasi turbina del ko slegis buna aukstesnis.. galima ir mechaniskai "apgauti" ta sistema isleidziant dali slegio. del 0.9bar tai nemanau, kad cia jau issikvepe turba.. jei pasakysi turbos modeli tai as pasakyciau kur jos "stogas". plius su didesniu intercooleriu galima daugiau slegio duoti.
Sian ziurejau bet nesimato ten lb koks modelis turbos tik firma IHI. Cia originali mazdos gtx turbina.
2011-02-08 16:20
Va ziurek dar ka turiu parsivezes mazdai is norvegijos. Cia darytas turbo kitas mazdai 1, 8 doch 94kw atmosferiniam varikliui.Turiu ir tokia mazda bet ar verta det? Viskas isimta is vaziavusios mazdos. galas buvo nunestas:)
2011-02-08 16:22
2011-02-08 16:57
2011-02-08 19:44
2011-02-08 16:20 wrote:Va ziurek dar ka turiu parsivezes mazdai is norvegijos. Cia darytas turbo kitas mazdai 1, 8 doch 94kw atmosferiniam varikliui.Turiu ir tokia mazda bet ar verta det? Viskas isimta is vaziavusios mazdos. galas buvo nunestas:)
Is nuotrauku sunkoka pasakyti. gerai yra tai, kad wastegate isorinis, bet padarytas kaip su kirviu :D labai staciu kampu daug, kas nlb sveika, be to tam vamzdziui kuris eina is wastegate reiketu papildomo ismetimo vamzdzio arba sujungimo su pagrindiniu vamzdziu. aisku galima butu palikti ji atvira, bet kai wastegate atsidarys bus labai garsas "piktas" - neslopintas variklio garsas.. skonio reikalas. be to, panasu, kad turbina pati turi integruota wastegate idomus sprendimas buvo deti dar ir isorini nenuemus integruoto. tikiuosi, kad integruotas bent jau uzvirintas ir tik "bliudas" paliktas. turbos kompresoriaus puse atrodo gan nemaza, bet idomu koks modelis ir bukle.

zinau jie megdavo i mazdas ir fordus deti IHI VJ11.. ji tikrai labai maza.. 1bar su 1.8L varikliu jau gali buti net per daug, o jie sugebejo juos net i Ford Probe 2.0L varikli deti.
2011-02-08 20:07
2011-02-08 16:20 wrote:Va ziurek dar ka turiu parsivezes mazdai is norvegijos. Cia darytas turbo kitas mazdai 1, 8 doch 94kw atmosferiniam varikliui.Turiu ir tokia mazda bet ar verta det? Viskas isimta is vaziavusios mazdos. galas buvo nunestas:)
2011-02-08 19:44 wrote:Is nuotrauku sunkoka pasakyti. gerai yra tai, kad wastegate isorinis, bet padarytas kaip su kirviu :D labai staciu kampu daug, kas nlb sveika, be to tam vamzdziui kuris eina is wastegate reiketu papildomo ismetimo vamzdzio arba sujungimo su pagrindiniu vamzdziu. aisku galima butu palikti ji atvira, bet kai wastegate atsidarys bus labai garsas "piktas" - neslopintas variklio garsas.. skonio reikalas. be to, panasu, kad turbina pati turi integruota wastegate idomus sprendimas buvo deti dar ir isorini nenuemus integruoto. tikiuosi, kad integruotas bent jau uzvirintas ir tik "bliudas" paliktas. turbos kompresoriaus puse atrodo gan nemaza, bet idomu koks modelis ir bukle.

zinau jie megdavo i mazdas ir fordus deti IHI VJ11.. ji tikrai labai maza.. 1bar su 1.8L varikliu jau gali buti net per daug, o jie sugebejo juos net i Ford Probe 2.0L varikli deti.
Jo ant turbos wastegate uzvirintas. turba kkk. ryt paziuresiu koks modelis. o pati turba nekliba. atsils orai reiks det i mazda. Gal nesprogs variklis
2011-02-08 21:29
vien turbos uzdeti neuzteks, jei kalbi apie dejima ant atmosferines mazdos. atmosferine mazda nematys padidejusio oro kiekio ir uzsiliesins misinys, del ko degimo temperatura bus per auksta.. dar pridek atmosferinio variklio ankstyva degima ir turesi daug bedu.. detonacija bus nesveika.. gali baigtis ir greiciausia baigsis nepataisomu varikliu.
2011-02-08 22:02
Ant vamzdzio kur eina i isiurbimo kolektoriu istatytas dar vienas papildomas kuro purkstukas, matosi ten foto:) nu nezinau:) tik zinau kad ta mazda kur is jos viskas isimta vaziavo ir sake gerai vaziavo:)
2011-02-08 22:48
2011-02-08 22:02 wrote:Ant vamzdzio kur eina i isiurbimo kolektoriu istatytas dar vienas papildomas kuro purkstukas, matosi ten foto:) nu nezinau:) tik zinau kad ta mazda kur is jos viskas isimta vaziavo ir sake gerai vaziavo:)
tai galima "ant durniaus" padaryti kaip, kad cia, arba galima geriau padaryti su didesniais purkstukais ir programuojamu kompu. Nes matai su tuo purkstuku gan keblu... nes isiurbimo kolektorius daugiataskiam EFI nepritaikytas, kad kuras patektu kartu su oru per droseli, nes tada kuras netiksliai pasiskirsto.. vienas cilindras gauna daugiau, kitas maziau, o tu to nezinosi nebent turi po EGT davikli ant kiekvieno ismetimo kolektoriaus vamzdzio. kuras dar nepilna deba, degimo kampas irgi zudo ir viduriai nepritaikyti variklio.

aisku jei nebijai rizikuoti tai pirmyn, tik neperesistenk su boostu.. daugiau 0.4 bar nepatariu. ir klausykis variklio.. jei isgirsi detonacija - atleisk gaza.
2011-02-08 22:59
ir dar vienas minusas su tuo purkstuku yra tas, kad su juo tavo variklis visa laika kai bus be boosto veiks daug riebiau nei reikia.. o su boostu oro/kuro misinys irgi bus gan chaotiskas ir netikslus.
2011-02-09 11:14
2011-02-08 22:59 wrote:ir dar vienas minusas su tuo purkstuku yra tas, kad su juo tavo variklis visa laika kai bus be boosto veiks daug riebiau nei reikia.. o su boostu oro/kuro misinys irgi bus gan chaotiskas ir netikslus.
ai vistiek mazda ta nevazinejama stovi tai bus sioks toks eksperimentas:D

Your message

Search in forum

I agree The website uses cookies to help ensure the quality of the services we provide. You can cancel cookies at any time. More info.